Copacel cu perlute si lumanare pentru decor


Cadou pentru o mireasa si o tipa extraordinara.
Timp de realizare: 4 zile
Tehnica realizarii lui: Mai intai am facut copacelul (infasurare perlute pe sarma, rasucire, etc). L-am pus la lipit (Am dat gaura in lemn, am pus lipici, am pus copacelul finisat si pe langa si in gaura sa acopere perlute mici). Apoi am gasit un alt lemn mai largut ca spatiu, am pus niste chit de rosturi si ca model un suport lumanare. Am pus lumanarea in chit, astfel sa formeaze spatiul. Am luat lumanarea, am aranjat cu mana, dupa uscare am lipit fiecare bucatica de piatra alba pe parti. Am lasat la uscat 1 zi. Ca nu vroiau pietrele sa stea ca lipiciul se usuca greu, insa rezista cel mai mult.
Apoi ca sa acopar lemnul, i-am dat cu spray cu sclipici. L-am lasat la uscat, am pus copacelul l-a lipit pe lemn cu perlute pe langa. De aici incepe procesul de design. Sa mai lipesti pietricele ca sa fie in ton cu copacelul si alte chestii care mai raman ca detalii. Apoi azi ca sa nu ramana copacul gol pe trunchi i-am pus niste cristale si perle naturale, asa infasurate sa para ca o iedera... hihi.
Si intr-un final i-am pus funda, cartea de vizita si gata cadoul..... Sper sa-i placa stapanei si sa-i poarte noroc.
Casa de piatra! Lavie!

Comments