Bine ati venit pe pagina mea



Bine ai venit cititorule!

Daca ai maini magice, acesta este locul tau pentru inspiratie. Vei gasi lucruri handmade create din lucruri ecologice, bijuterii si de asemenea tehnici in imagini.



Puteti accesa si: http://www.beatricedesign.ro/



mail to: beatrice.design@yahoo.com


13 March 2011

Atelier creatie, 13 Martie 2011, Danemarca, tortite pentru cercei, herringbone bracelet

Astazi duminica, 13 Martie ne-am intalnit pentru a realiza cercei, bratari si minunatul vapor din shell creat ulterior de mine.
Asadar fetele au creat cercei si bratari la greu. Le-a placut atat de tare incat nu se mai opreau. Apoi dupa ce am terminat, vreo ora le-am antrenat cu Zumba. Am dansat pana nu am mai putut... hihi... Asadar am fost constructive. Pe seara ne-au venit si baietii, asa ca am stat la o vorba si cu ei... Data viitoare vom creea lucruri si mai interesante.


una dintre perechile realizate

 

Tema: tortite cercei
gasiti, aici:

 
Tehnica Herringbone, o gasiti, aici:



Iar cum vaporul nu am mai apucat sa-l facem, va ramane pentru data viitoare.

No comments:

Post a Comment

Comment