Castron ecologic cu pietricele

















Am realizat castronul conform tehnicii puse de mine, o gasiti aici: http://beatricedesign-smykke.blogspot.com/2009/10/castroane-ecologice-pentru-bijuterii.html  apoi fiindca mi se parea prea neretusat am zis ce-ar fi sa-i lipesc pietricele. Asa incat vedeti ce a iesit. Suportul realizat, poate fi folosit pentru lumanari mici si de asemenea pentru cercei. Decizia va apartine. Inauntru are lipit organza pentru un plus de sarm. Sper ca va place proiectul meu. Vor fi si altele. ;)

Comments

  1. aratå superb cu pietricelele turcoaz...Felicitåri pt. toate frumusetzile pe care le creezi,ai un adevårat talent,pt. doar un hobby.

    ReplyDelete
  2. Ela, multumesc frumos. Pai fac in timpul liber cand am nitel loc. Ca printre treburile casnice, mai am si altele, servici, copil si altele... Asa ca ma impart cum reusesc. Multumesc frumos de aprecieri.

    ReplyDelete

Post a Comment

Comment